به‌دنبال پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی و نشست با مسئولان کشوری، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا اختصاص پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین بامیری نماینده شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برای تسریع در روند توسعه مناطق کمتربرخوردار گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی و نشست با مسئولان کشوری، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه این شهرستان‌ها اختصاص پیدا کرد.

او افزود: این میزان اعتبار از محل منابع ملی برای محرومیت زدایی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به ویژه در حوزه‌های حوزه آب‌رسانی، جاده، مدیریت شهری و امور روستایی اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید


بامیری اضافه کرد: از این میزان اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به منظور محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا اختصاص یافت.

او ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌های با رویکرد ترمیم بافت‌های فرسوده و رونق محله‌های شهر‌ها در این شهرستان اختصاص داده شده است.

بامیری گفت: از مجموع اعتبارات یاد شده، هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای طرح باند دوم جاده لردگان به پل قرح اختصاص داده شد.

او افزود: همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال برای طرح آب‌رسانی به ۸۴ روستا شامل ۳۲ روستای شهرستان خانمیرزا و ۵۲ روستای بخش سردشت شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار