خانم حیدری خیّر فرهنگی تفرش ۸۱۰ میلیون ریال برای تهیه جهیزیه و دستگاه‌های اکسیژن کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بانوی خیر تفرشی مبلغ ۸۱۰ میلیون ریال شامل به ازدواج و بهداشت این شهرستان کمک کرد.

خانم حیدری خیّر فرهنگی شهرستان تفرش و بانی این کمک‌ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: از این مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای جهیزیه و دستگاه‌های اکسیژن سنج و مابقی برای بسته‌های کمک معیشتی بوده است.

همچنین همزمان با هفته احسان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) حدود ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان تفرش توزیع شد.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تعداد بسته‌های کمک معیشتی ۱۹۳۰ بسته به ارزش ۷ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال تهیه شد که ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال است که بین نیازمندان شهرستان تفرش توزیع شد.

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی آغاز شده است.

با شیوع کرونا در ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.