به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، فقرا و نیازمندان بیش از پیش با مشکلات اساسی تامین حداقل معاش دست و پنجه نرم می کنند و حمایت‌های دولتی موثر است، اما کارساز نیست.

در این شرایط کمک به افراد بی بضاعت و حمایت از نیازمندان بیش از پیش ارزشمند است و کمک‌های مردمی سنتی پسندیده است که می تواند مرهم درد خانواده‌های نیازمند باشد.

از جمله فعالان این عرصه موسسه آبشار عاطفه‌های استان مرکزی است که با کمک خیرین در جهت رفع مشکلات نیازمندان گام بر می‌دارد.

مرجانی، مدیر موسسه آبشار عاطفه‌های استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار ما گفت: این موسسه تلاش می‌کند با کمک خیرین در جهت رفع مشکلات نیازمندان در زمینه‌های مختلف از جمله تامین مواد غذایی، اهداء جهیزیه به نوعروسان و کمک به درمان بیماران نیازمند گام بردارد.

او افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده نیازمند و ۳۷۵ یتیم از خدمات این موسسه بهره مند می‌شوند.

مرجانی اضافه کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در رزمایش کمک مومنانه ۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌های استان مرکزی بیان کرد: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزارتومان و شامل اقلامی مانند برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ماکارونی و یک کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی است.

تمامی این بسته‌های معیشتی با کمک خیرین استان مرکزی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار