سرهنگ همتی زاده از تمهیدات ترافیکی شب‌های قدرماه مبارک رمضان در محور‌های برون شهری استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با توجه به عدم محدودیت‌های ترددی در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در وز‌های ۱۹، ۲۱ و۲۳ جهت بهره مندی از فیوضات شب‌های لیالی قدر، این پلیس با بهره گیری از ظرفیت‌های در اختیار و افزایش تیم‌های گشتی در کلیه محور‌های مواصلاتی در راستای پیشگیری از تصادفات بر رفتار‌های ترافیکی رانندگان نظارت خواهند کرد.

او ادامه داد: کلیه رانندگان با بهره گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران را رعایت کرده و از هرگونه بی حرمتی و تظاهر به روزه خواری در ملاء عام خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک شدن به اذان مغرب و در پی آن صرف افطار، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و سفر‌های برون شهری خود را طوری برنامه ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند.

همتی زاده بیان کرد: به کلیه ماموران پلیس راه استان ابلاغ شده است که بر اساس تعالیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر با رعایت آداب و کرامت انسانی با رانندگان و مسافران رفتار کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام به رانندگان، توصیه کرد: از کلیه رانندگان و مردم عزیز استان تقاضا داریم در این ایام به جهت پیشگیری از سوانح رانندگی از تردد‌های غیر ضروری در جاده‌های برون شهری استان خودداری کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: پلیس راه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.