کهزادی گفت: مرکز تعویض پلاک استان پس از دو هفته تعطیلی، از شنبه مورخه ۱۱ فروردین ماه بازگشایی خواهد شد..

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اظهار داشت: مرکز تعویض پلاک ایلام که به مدت دو هفته به دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده بود، از شنبه بازگشایی و آماده خدمات دهی به مراجعین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد : به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، امور مراجعه کنندگان بر اساس نوبت اینترنتی انجام می‌شود.

او ضمن تاکید برهمراه داشتن وسایل حفاظت شخصی از قبیل ماسک و نوشت افزار از مراجعه کنندکان خواست:به منظور حفظ سلامت خود و دیگران حتما پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

سرهنگ کهزادی در ادامه در ارتباط با تعیین تکلیف تاریخ اعتبار وکالت نامه‌های منقضی شده گفت:شهروندان نگران اعتبار وکالت نامه خود نباشند چرا که مدت ایام تعطیلات کرونایی به مدت اعتبار وکالت نامه افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه دریافت هرگونه خدمات در مرکز تعویض پلاک ایلام منوط به داشتن نوبت اینترنتی است، اضافه کرد :شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ نسبت به اخذ نوبت بصورت اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.