نیازی گفت: سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار ساده طراحی شده و تولیدکنندگان می توانند درخواست و مشکل خود را در آن ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیازی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دربرنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی و استانی در راستای رفع مشکلات بنگاه های تولیدی تصمیم گیری می کند.

او با اشاره به راه اندازی سامانه تسهیل و رفع موانع تولید در این ستاد گفت: این سامانه بسیار ساده طراحی شده و هر تولید کننده ای به آسانی می تواند درخواست و مشکل خود را در آن ثبت کند.

این مقام مسئول درباره ضمانت اجرایی تصمیمات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توضیح داد: یکی از کارکردهایی که برای این سامانه طراحی کرده ایم ضمانت اجرایی آن است مراحل به گونه ای طراحی شده که دستگاه ها باید درخواست ها را در این پروسه بررسی کنند و برای رسیدگی به این درخواست ها زمان تعیین می کنیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: دستگاه های اجرایی با توجه به سیستمی شدن روند بررسی مشکلات، موظف به پاسخگویی هستند.

او افزود: نهادهای نظارتی بر اجرای مصوبات از سوی ستگاه های مختلف نظارت دارند و می توانیم دستگاه هایی که مصوبات را اجرا نمی کنند را به مراجع قضایی معرفی کنیم. رویکرد ما در این فرایند سیستمی، فعالانه است.

در ادامه برنامه سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص مشکلات بخش تولید تصریح کرد: برخورد ناصحیح بانک ها مهمترین مانع بر سر راه تولید است.

او ادامه داد: جریمه های وزارت صنعت هم یکی دیگر از مشکلات تولید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین بهرامپور
۱۳:۲۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
دررابطه با دامداری پرواربندی گوشاله استان بوشهر شهرستان دشتستان که دررابطه با زمین که خریداری کردم با نظام مهندسی بوشهر جهت فاصله دامداری هم جوارمن چند سال مشکل دارم ودامپزشکی بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
شرکت صنایع شیمیایی کاشان
۰۹:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این سامانه پیگیری ستاد رفع موانع تولید کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
شرکت صنایع شیمیایی کاشان
۰۹:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این سامانه پیگیری ستاد رفع موانع تولید کجاست؟
آخرین اخبار