مدیرکل زندان‌های خوزستان گفت: پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان با کمک انجمن حمایت از زندانیان استان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های خوزستان گفت: پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان با کمک انجمن حمایت از زندانیان استان باید در اولویت قرار گیرد تا به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شود  تا با جدیت امر تحصیل را پیگیری کنند.

او بیان داشت: اداره کل زندان‌های استان و انجمن حمایت از زندانیان، همه توان خود را بکار خواهند گرفت تا نبود پدر خانواده منجر به ترک تحصیل فرزندان آن‌ها نگردد.

پروین ادامه داد: به رغم وجود مشکلات مختلف به واسطه زندانی بودن سرپرست خانوار، مسئولان اداره کل زندان‌های استان در کنار این خانواده‌ها خواهند بود تا بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع و مورد پیگیری قرار دهند و انجمن حمایت از زندانیان نیز در کنار خانواده خواهد بود تا بتواند با اقدامات حمایتی خود، بخشی از حجم مشکلات آنان را در دوران نبود سرپرست خانواده کاهش دهد.

 مدیرکل زندان‌های خوزستان تصریح کرد: بر همین اساس معیشت، رفاه و رفع مشکلات آنان در دوران نبود سرپرست خانواده؛ دغدغه جدی برای مسئولان مربوطه است؛ به همین منظور تقویت انجمن حمایت از زندانیان از برنامه‌های مهم تحولی نظام قضایی محسوب می‌شود که از سوی رییس این قوه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار