کمک های معیشتی و آزادی زندانیان زیر چتر حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

معاون ستاد اجرای فرمان امام (ره) در استان همدان گفت: آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده تمامی زندانیان از برنامه‌های این ستاد است.

علی چهاردولی، معاون ستاد اجرای فرمان امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده تمامی زندانیان با توزیع بسته های کمک معیشتی و ایجاد زمینه برای اشتغال آنها را ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  پیگیری می کند.

او از توزیع ۸۵۰ بسته کمک مومنانه احسان رمضان بین خانواده های زندانیان استان خبر داد و افزود: در این بسته ها اقلام برنج، روغن، رب، حبوبات و ماکارانی توزیع شد.

چهار دولی از آزادی ۳۰ زندانی جرائم عمد استان همدان که زمان حبس آنها تمام شده اما به علت بدهی مالی در زندان به سر می بردند با کمک ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: در این طرح  آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدهی در استان همدان را پیگیری می کنیم.

او با بیان اینکه تمامی زندانیان جرائم غیر عمد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان در زندان هستند با پرداخت بدهی آن‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت ایام الله دهه فجر آزاد شدند افزود: برای زندانیانی که جرایم غیر عمد داشته اند و سقف بدهی آن‌ها بین ۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است با در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز آن‌ها هم آزاد می‌شوند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان بیان کرد: برای افراد زندانی غیر عمد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدهی، زنان بالای ۵۵ سال و مردان بالای ۶۵ سال، زندانیانی که فرزند معلول و نیازمند مراقبت دارند یا فرزند با بیماری خاص، زنان و مردانی که همزمان زندانی هستند و زنان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شامل این طرح آزادی زندانیان می‌شوند.

چهاردولی افزود: برخی از زندانیان هم که سقف بدهی آن‌ها بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان بوده است با توافقی که با طلبکاران آن‌ها داشته ایم بدهی آن‌ها را به ۱۵۰ میلیون تومان رساندیم و رضایت شاکیان را کسب کردیم.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.