جمعی از مسئولان با صدور پیامی فرارسیدن شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد رضا حبیب پور  امام جمعه و پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر با صدور پیامی فرارسیدن شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را به عموم مردم دارالمومنین شهرستان شوشتر تسلیت گفته، در شب قدر با دستانی پر از نیاز، همنوا با عرشیان سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ را زمزمه می‌کنیم.

با توجه به فرا رسیدن شب قدر و برگزاری مراسم شب احیاء، با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامتی عموم شهروندان، شایسته است متولیات برگزاری این مراسم ها و عموم مردم عزیز نسبت به رعایت موارد بهداشت عنایت لازم را به عمل آورند.

 با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم در فضای بسته، مراسم شب قدر در فضای باز مساجد با رعایت فاصله حداقل یک متر و در مدت زمان ۲ ساعت انجام شود و پذیرایی و توزیع نذورات به صورت بسته بندی و با رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

حضور کلیه افراد در محل برگزاری مراسم با ماسک باشد و نسبت به حضور نیافتن بیماران خاص و افرادی دارای بیماری‌های زمینه‌ای با ریسک بالا و همچنین کودکان و سالمندان اطلاع رسانی شود و از عموم مومنین و مومنات درخواست می‌گردد؛ از سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح، و ... شخصی استفاده نمایند.

 برگزاری مراسم ها به صورت حرکت هیئات عزاداری و راه اندازی کاروان عزاداری ممنوع بوده  و ائمه جماعات ، اعضای هیئت امناء، فرماندهان پایگاه ها، که مسئول برگزاری مراسمات هستند، ان شاءالله بر حسن اجرای موارد فوق نظارت نمایند.

مراکز امور مساجد هماهنگی لازم را با متولیان برگزاری مراسم‌ها جهت رعایت موارد بهداشتی به عمل آورند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.