معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: مراسم شب‌های قدر در فضای باز همه امامزادگان و به ویژه ۳۰ بقعه شاخص در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: مراسم شب‌های قدر در فضای باز همه امامزادگان و به ویژه ۳۰ بقعه شاخص در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

او با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر افزود: بهره برداری از این شب‌ها که به تعبیری توشه سفر یک سال مسلمانان تا ماه رمضان سال آینده را در بر می‌گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه امسال همچون پارسال برگزاری آئین شب‌های قدر در امامزادگان به دلیل شیوع کرونا با چالش‌هایی رو به رو شده است، بیان داشت: از این رو برگزاری هر گونه مراسم در این ایام با توجه به دستورات ستاد مقابله با کرونا برنامه‌ریزی خواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر تنها در فضای باز امکان پذیر است، تصریح کرد: حضور حداقلی و حداکثر زمان دو ساعت برای برگزاری این مراسم نیز از دیگر شرایط اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان کرمان از میزبانی امامزادگانی که فضای باز کافی دارند و به ویژه ۳۰ بقعه شاخص استان از شب زنده داران مراسم احیاء خبر داد و گفت: مراسم با رعایت مسائل بهداشتی وبا شرط توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای افراد حاضر در این مراسم به همت مسئولان بقاع متبرکه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: توزیع غذا در امامزادگان تنها به صورت بیرون بر انجام می‌شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار