فرمانده انتظامی قم؛

۲۲۰ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

سردار میرفیضی از کشف ۲۲۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در بار هندوانه در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی قم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و تمرکز بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر از حمل مواد مخدر از طریق دو دستگاه کامیون از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد مرکز کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی قم افزود: در این رابطه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با استقرار در محور قم-کاشان کامیون‌های موردنظر را مشاهده و متوقف کردند.

میرفیضی ادامه داد: ماموران با بررسی تخصصی از کامیون‌ها که بار هندوانه داشتند ۱۱۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک با لفافه از داخل هندوانه‌های یکی از کامیون‌ها و ۱۰۵ کیلوگرم تریاک با لفافه از داخل هندوانه‌های کامیون دیگر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآورشد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر، ۲ دستگاه کامیون توقیف و درمجموع ۲۲۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم نیز با اشاره به اقدامات پلیس در پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: نظارت پلیس در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا به نحو شایسته تداوم دارد.

سرهنگ اشرفی گفت: مشاغل ردیف‌های ۲، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و پلیس همواره با همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم بر فعالیت‌های صنوف نظارت دارد، لیکن باید از تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و ارتقای برنامه‌های مبارزه با کرونا بهره گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به محدودیت تردد و خروج و ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی افزود: با رانندگانی که از قوانین و مقررات سرپیچی کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرهنگ اشرفی ضمن اشاره به اینکه واحد‌های صنفی متخلف پلمب می‌شوند بیان کرد: صنوف باید در این خصوص همکاری لازم را با پلیس و سایر نهاد‌های خدمت رسان داشته باشند تا بتوان از موج چهارم کرونا عبور کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم ضمن اشاره به گشت‌های نظارتی پلیس گفت: از همه صنوف می‌خواهیم که به‌منظور سلامت خود و مردم همکاری لازم را با این تیم‌ها داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ملاک عمل پلیس در اعمال محدودیت‌های تردد، مصوبات ستاد مقابله با کروناست گفت: نظارت پلیس در اجرای محدودیت‌های تردد شبانه ورود و خروج خودرو‌های غیربومی و فعالیت صنوف در پیشگیری از بیماری کرونا به نحو شایسته تداوم دارد و از مردم درخواست داریم از تردد‌های غیر ضرور جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار