بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در خصوص وضعیت این تیم پیش از اعزام به جام جهانی لتونی توضیحاتی را ارائه داد.

رضا نظری کیا بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان پیش از اعزام به جام جهانی لتونی اظهار کرد:  ما از اول تا دهم اردیبهشت یک اردوی تدارکاتی برگزار کردیم و شرایط اردو‌ بسیار خوب بود. همچنین از ۱۷ تا ۲۴ ماه جاری هم اردوی دیگری برای آمادگی هرچه بیشتر خواهیم داشت و احتمالا ۲ دیدار تدارکاتی با تیم ملی بسکتبال بزرگسالان و یک تیم دیگر برگزار خواهیم کرد. فدراسیون بسکتبال تمام تلاش خود را کرده تا بهترین امکانات را برای تیم ملی بسکتبال جوانان فراهم کند.

او درباره هماهنگی بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: بازیکنان این تیم از رده نوجوانان در کنارهم قرار داشته اند و اکثر آن‌ها نزدیک به شش سال در کنار هم بازی کرده‌اند و کاملا هماهنگ هستند و نوری سرمربی تیم شناخت کاملی از همه بازیکنان دارد. البته من ۲ سال است،که در تیم ملی بسکتبال جوانان حضور دارم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از گروهش گفت: با توجه به همگروه شدن با تیم‌های لتونی، صربستان و پورتوریکو تیم ملی کشورمان از شانس بالایی برای صعود از گروه خودش برخوردار است و با تلاش بازیکنان می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

نظری کیا درباره عملکرد  تیم کوچین آمل در لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: تیم کوچین متشکل از بازیکنان تیم ملی جوانان است و بازی‌های خوبی هم در لیگ برتر بسکتبال انجام دادیم و به مرحله پلی آف هم رسیدیم، اما در مقابل مهرام به دلیل کم تجربگی شکست خوردیم. تیم ما از لحاظ فنی چیزی از بازیکنان مهرام کم نداشت و فقط بازی را به تجربه تیم مهرام  واگذار کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار