مرکز آموزش۰۸ شهید ابراهیم نوری خاش۱۱۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۱۱۰۰نفر در ۱۵روستا از توابع بخش مرکزی خاش را ویزیت رایگان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ رئیس فرمانده مرکز آموزش ۰۸ شهید ابراهیم نوری خاش گفت: روزانه ۴۰ وعده غذایی بین ۴۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در خاش توزیع می‌شود که در پایان ماه مبارک ۱۲۰۰ وعده غذایی را توزیع خواهیم کرد.

او افزود: همچنین به مناسبت هفته ارتش ۱۱۰۰ بسته غذایی را بسته بندی و با همت جمعیت هلال احمر در روستا‌های کپر نشین توابع بخش مرکزی حاضر شده و بین آن‌ها توزیع کردیم.

سرهنگ رئیس افزود: همچنین با حضور یک پزشک و یک پزشک یار در این ۱۵ روستا، ۱۱۰۰ نفر ویزیت رایگان شدند و در محل دارو به صورت رایگان تحویل شد و دارو خاص از طریق هلال احمر تهیه و در اختیارشان قرار داده شد.

جلال هاشم زهی رییس هلال احمر خاش گفت: در این روستا‌ها تا روز‌های گذشته فاقد آب شرب سالم بودند و امروز با همت خیرینی از استان تهران و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال چاه‌های آب را لایروبی و سپس لوله کشی آب سالم را انجام دادیم.

او گفت: در روز‌های قبل فقط ۲۰ ثانیه آب در دسترس بود، اما الان موتور آب ۴۵ دقیقه کار می‌کند و آب شرب در مخزن مرکزی روستا تخلیه و سپس از طریق لوله کشی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

او ادامه داد با تعاملی که بین خیرین شده است ما آمادگی ساخت ۱۴ واحد مسکونی مستحکم با زیرینای هر واحد ۳۰ مترمربع را داریم و می‌توانیم لااقل یکی از این روستا‌ها را از کپری بودن خارج و زندگی روستایی سالمی را در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار