حل مشکلات اقتصادی مهمترین درخواست مردم استان مرکزی در سامانه سامد بوده است.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مشکلات اقتصادی مهمترین درخواست مردم در سامانه سامد بوده است و در ارتباط سامانه سامد مسائلی که امروز مطرح شد مشکلات معیشتی بود.

اکرمی افزود:  بیشتر مردم درخواست پوشش حمایتی داشتند که این افراد به نهاد‌های حمایتی معرفی شدند.

او اضافه کرد: مردم همچنین در سایر شهر‌ها در خصوص اصناف و زمانبر شدن کار‌های اداری گلایه داشتند که در این خصوص به مدیران مربوطه تذکرات لازم داده شد.

رسیدگی به انبوه مطالبات مردمی خلاء وجود سیستم مکانیزه و کارآمد جهت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی در دولت دهم موجب پایه گذاری سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت "سامد" در مجموعه معاونت اجرایی ریاست جمهوری شد تا نظارتی موثر بر کلیه فرایند‌های رسیدگی به مطالبات مردمی در جهت افزایش رضایتمندی عمومی از نظام اجرایی تحقق یابد.

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت با نام اختصاری (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، مخفف، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است زیر نظر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و استانداری‌ها اداره می‌شود و هدفش ایجاد یک بستر مناسب برای ارائه درخواست‌های مردمی از دولتمردان و شکایات و انتقادات مردم از عملکرد دستگاه‌های دولتی است

هدف از راه‌اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاء‌های موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار