مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تعطیلی همه اماکن و فعالیت‌های ورزشی در مناطق قرمز این استان به قوت خود باقی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه شش شهرستان این استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، بیان کرد: برای حفظ سلامتی مردم در مقابله با کرونا، همه اماکن و فعالیت‌های ورزشی در مناطق قرمز استان بوشهر تعطیل است.

او افزود: همان طور که پیش از این نیز اعلام و تاکید شده بود در شرایط قرمز کرونایی به منظور پیشگیری و مهار این ویروس، بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، همه فعالیت‌ها، تمرین‌ها، کلاس‌های آموزشی و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به ویژه باشگاه‌های بدنسازی در شهرستان‌های قرمز تا اطلاع بعدی به طور کامل تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: این تعطیلی یک تصمیم ملی است و تنها برای استان بوشهر نیست. همه‌ ما در این شرایط قرمز کرونایی برای حفاظت از سلامتی و جان همدیگر موظف به اجرا و رعایت دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.


بیشتر بخوانید


بهروزیان فرد عنوان کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طرحی را تهیه و به ستاد استانی مقابله با کرونا پیشنهاد داده است تا برخی باشگاه‌ها با حداقل ورزشکار و رعایت سختگیرانه‌ شیوه نامه‌های بهداشتی، فعالیت کنند که در دست بررسی است و تا دستیابی به نتیجه، همه‌ باشگاه‌ها موظف به رعایت دستورالعمل تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط قرمز کرونایی هستند.

او گفت: بی‌شک باشگاه‌داران در این مدت خسارت‌های سنگینی متحمل شده‌اند، اما رعایت قانون و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به همه‌ کشور تکلیف شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.