امام جمعه بافق گفت: اختلاف ما با صهیونیست‌ها تنها بر سر دین و آب و خاک نیست بلکه بر سر ارزش‌های انسانی و اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر،امام جمعه بافق در خطبه نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت روز قدس، گفت: روز قدس روز دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: اختلاف ما با صهیونیست‌ها تنها بر سر دین و آب و خاک نیست بلکه بر سر ارزش‌های انسانی و اعتقادی است.

او بیان داشت: حمایت از قدس یک وظیفه دینی است و رژیم کودک کش صهیونسیت با اعتقادات خود برتربین خود به آدم کشی روی آورده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و حمایت از تولید به موضوع واگذاری معدن سنگ آهن ناریگان بافق اشاره کرد و گفت: باید استخراج سنگ و عواید آن برای مردم بافق باشد چرا که مالکیت این معدن مربوط به سنگ آهن مرکزی ایران بافق است.

حجت الاسلام سعادت فر در زمینه شبه ایجاد شده برای پرتو زا بودن سنگ آهن ناریگان، ادامه داد: کارشناسان معدن و اکتشافات با هزینه سنگ آهن مرکزی بیایند و سنگ این معدن را آزمایش کنند و نتیجه را اعلام نمایند تا تکلیف سنگ آهن این معدن روشن شود.

امام جمعه بافق همچنین با تبیین عدالت در مدیریت، گفت: بزرگترین عامل موفقیت در مدیریت، بهره گیری از نیروی انسانی است.

او تصریح کرد: کارفرمایان در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل که گامی به سوی عدالت در پرداخت حقوق کارگران است، کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: رشد و شکوفایی تولید در گروه توجه به نیاز‌های کارگری است و دلگرمی آنان این مهم را محقق می‌کند.

او در زمینه عدالت در کانون خانواده نیز، گفت: پدر مسئولیت معنویت خانواده را نیز داراست و باید از فرزندان و خانواده در این زمینه مراقبت کند.

امام جمعه بافق بیان داشت: پدر باید مال حلال سر سفره خانواده ببرد و اگر مالی شبهه ناک برد، این حق از فرزندان به گردن اوست.

امام جمعه بافق افزود: یکی از مصادیق ظلم، کم محبتی پدر به همسر و فرزندان است، پدری که به دختر خود ابراز علاقه نکند و نگوید تو را دوست دارم در حق او ظلم کرده است و پدری که به جای حضور در خانواده بیشتر وقت خود را در پاتوق‌ها بگذراند ظالم در حق همسر و فرزندان است.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین با گلایه از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مجوز ندادن راهپیمایی موتوری روز قدس، گفت:ستاد ملی کرونا باید به منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه توجه بیشتری کند چرا که مقام معظم رهبری بار‌ها در این زمینه رهنمود‌هایی را ارائه کردند که می‌توان با عمل به آن، هم مناسبت‌ها گرامی داشته شود و هم شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

او افزود: باید رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و نظرات ایشان از طریق صداوسیما بار‌ها پخش شود و اینطور نباشد که رهنمودی در صداوسیما چندین بار تاکید شود و از یک مساله و صحبت ایشان کمتر توجه شود.

امام جمعه بافق افزود: این که بیماری وجود دارد قابل پذیرش است، اما بزرگنمائی در این زمینه کار درستی نیست و باید در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موارد دیگر هم اجرا شود.

تقدیر و تشکر از حرکت حمایت از تولید داخلی به همت کارگران و مجموعه سنگ آهن مرکزی ایران بافق برای اعتماد به توان داخلی و تولید قطعات مورد نیاز کارخانه جوار معدنی به همت متخصصان بومی این شرکت و تشریح ویژگی‌های جوان منتظر از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.