به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشید ایزدی ضمن اشاره به ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود: مشتریان تلفن همراه میتوانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت همچنین دریافت راهنمایی در خصوص نحوه فعال سازی بستههای هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفههای تجاری با سامانه ۹۹۹۰ تماس حاصل کنند.
او افزود: در این سامانه پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است و به صورت شبانهروزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سئوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول است.
ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به اهالی فارس، ادامه داد: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورتحساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.
انتهای پیام/