مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: شهروندان این استان می‌توانند مشکلات شبکه تلفن همراه اول خود اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی و همچنین زمان رفع مشکل را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشید ایزدی ضمن اشاره به ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان  تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود: مشتریان تلفن همراه می‌توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت همچنین دریافت راهنمایی در خصوص نحوه فعال سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه و رومینگ بین الملل و کشور‌های طرف قرارداد و تعرفه‌های تجاری با سامانه ۹۹۹۰  تماس حاصل کنند.

او افزود: در این سامانه پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است و به صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سئوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول است.

ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به اهالی فارس، ادامه داد: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات صورت‌حساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار