مدیر مخابرات منطقه فارس از ایجاد ۵ سایت جدید تلفن همراه و ارتقاء ۲۰ سایت با هدف ارائه خدمات با کیفیت ترِ سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: با تلاش و کوشش کارشناسان حوزه ارتباطات سیار در اولین ماه سال ۱۴۰۰ موفق به راه اندازی ۳ سایت جدید همراه اول در شهرستان‌های شیراز لامرد و مرودشت شده ایم که هزینه ایجاد آن به عهده مخابرات منطقه فارس است.

او افزود: ۲ سایت دیگر در در شهرستان‌های لامرد و نورآباد ایجاد شده است که محل تامین هزینه‌های آن خدمات اجباری دولت (USO) است.

مدیر مخابرات منطقه فارس از ارتقاء ۲۰ سایت تلفن همراه در سطح استان خبر داد و افزود: این ۲۰ سایت که از محل خدمات اجباری دولت تامین هزینه شده است، در شهرستان‌های زرین دشت، بوانات، کازرون، زرقان، داراب، جهرم، لارستان، لامرد، فسا مرودشت، قیرکارزین و فیروزآباد به تکنولوژی ۲G و ۳G مجهز شده اند.

مهندس ایزدی ضمن اظهار امیدواری از اجرای سریع فاز ۸ تلفن همراه در سطح استان بیان داشت: در تلاش هستیم تا با تلاش و کوشش متخصصان مخابرات منطقه فارس مشکلات ارتباطی تلفن همراه در سطح استان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.