نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، شهادت سرهنگ جمشید مژدهی اصل را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید شرف الدین ملک حسینی در این پیام؛ شهادت سرهنگ جمشید مژدهی اصل را در اثر کرونا تسلیت گفت و در این پیام آورده است:
رضوان خدا بر روح پاک او باد و به پدر و مادر این عزیز، صمیمانه تسلیت می گویم.

آیت الله ملک حسینی گفت: عزیزی را بزرگ کردید و آرزو داشتید که رشد روز افزون او را ببینید اما تقدیر الهی این بود که فوت وی را دیدید.

وی تاکید کرد: بی شک ارجی که در این رنج خواهید دید، ارجی مثال زدنی خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در روایات داریم که خداوند متعال داریم ارجی برای پدر و مادر مقدر کرده که به او نمی رسند گاه مگر با از دست دادن عزیزشان.

وی گفت: خداوند متعال این رنج را برای شما جبران کند و به شما آرامش دهد.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: شاید فرزندان این عزیز کوچک باشند و پیام بنده را دیگران به فرزندان این عزیز برسانند توصیه کنید به این ها که پیرامون احوال کاری پدر اطلاعاتی را به دست بیاورند و اگر در محیط کار خوبی و پاکی از او سر زده این ها را فرزندانش الگو قرار دهند.

وی تاکید کرد: بیماری کرونا بلایی برای همه ما و جوامع بشری شده است و برخی از افراد را در حین ماموریت از ما گرفته و برای آن ها مرگی شهادت گونه داشته است.
از خدا بخواهیم این بلا رفع بشود و بشر بتواند به اهداف خودش برسد.

عضو خبرگان رهبری گفت: خیلی سخت است که هر روز شاهد درگذشت عزیزان مان باشیم اما هر چه باشد این بلاها نردبان خروج و رشد انسان و پله هایی برای حرکت به سوی خدای متعال است.

سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس بود که در خط مقدم حفاظت از جان و مال مردم ایثارگری و جانفشانی می‌کرد.

وی درحین خدمت به کرونا مبتلا شده بود و پس از چند روز جدال با بیماری کرونا وعلی رغم تلاش کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان مسلمین و فقیهی شیراز نام وی به شهیدان راه خدمت پیوست.

پیکر این شهید مطهر روز ۱۵ اردیبهشت ماه جاری در روستای کریک از توابع شهرستان دنا به خاک سپرده شد.  

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.