درخشان گفت: قطع ارتباطات مخابراتی به مدت چندین روز با چند ساعت بارندگی و وزش باد در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان غیر قابل توجیه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقرار اداره مخابرات در شهرستان‌های دلگان، فنوج، بمپور، راسک و سرباز باید در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گیرد، گفت: قطع ارتباطات مخابراتی به مدت چندین روز با چند ساعت بارندگی و وزش باد غیر قابل توجیه است؛ متاسفانه به دلیل انتقال غیر کارشناسی فیبر نوری به صورت هوایی در سال‌های گذشته همواره شاهد قطعی ارتباطات مردم چندین شهرستان و بخش و دهستان به دلیل وقوع حوادث گوناگون به ویژه بارندگی و وزش باد هستیم.

درخشان با انتقاد از اینکه سرعت بسیار پایین و همچنین توقف عملیات انتقال زمینی فیبر نوری در بسیاری از بخش‌ها و شهرستان‌های حوزه انتخابیه نگران کننده است از مسولان وزارت ارتباطات خواست تا با اعزام تیم‌های کارشناسی و حقیقت‌یاب ضمن بررسی علت این اهمال کاری تدابیری اتخاذ شود.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پس از بارندگی‌های چند روز اخیر ارتباط مردم شهرستان فنوج و بخش بنت و مناطقی از شهرستان سرباز و بخش آشار قطع شده است و این قطع ارتباط در مواردی تا چندین روز ادامه می یابد.

او  ادامه داد: قطع خطوط ارتباطی در جای جای حوزه انتخابیه که جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر به طور متناوب شامل می شود خسارات جبران ناپذیر جانی، مالی، اقتصادی و تحصیلی را بر مردم محروم منطقه تحمیل کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با انتقاد از اینکه سرعت بسیار پایین و همچنین توقف عملیات انتقال زمینی فیبر نوری در بسیاری از بخش‌ها و شهرستان‌ها نگران کننده است، تصریح کرد: از مسولان وزارت ارتباطات انتظار داریم با اعزام تیم‌های کارشناسی و حقیقت یاب ضمن بررسی علت این اهمال کاری تدابیری اتخاذ شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرای زمینی فیبر در سراسر سطح حوزه انتخابیه به پایان برسد.

درخشان یادآور شد: استقرار اداره مخابرات در شهرستان‌های فنوج، سرباز، راسک، بمپور و دلگان که هم اکنون فنوج توسط اداره نیکشهر و سایر شهرستان ها توسط اداره مخابرات ایرانشهر با نیروی اندک خدمات رسانی می شوند با هدف ارایه بهتر خدمات به ویژه در مواقع بحرانی باید در اولویت کاری وزارت ارتباطات قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار