مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت:با کمک نیکوکاران و تلاش‌های ستاد، همزمان با شب‌های قدر،سه زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،یدالله روحانی منش,مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: یک بانوی خیر با حضور در ستاد دیه استان همدان و پرداخت هزینه‌های مربوط به برگزاری سالگرد درگذشت مادرش، یک جوان ۳۲ ساله را که به علت محکومیت مالی زندانی شده بود، آزاد کرد.

او ادامه داد:همچنین یک موسسه خیریه مردمی (یک وجب از بهشت) فعال در کار‌های عام المنفعه، هفته گذشته با مشارکت افراد خیراندیش زمینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد دیگر استان را فراهم کردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه یک زندانی دیگر هم با کمک های مردمی در شب های قدر از زندان آزاد شد، گفت:آزادی ۳۰ زندانی جرائم استان در ماه مبارک رمضان هدف گذاری شده که تلاش می‌کنیم با کمک خیران نیک اندیش ضمن تحقق این هدف، زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان ناتوان در پرداخت بدهی و محکومیت‌های مالی را فراهم کنیم.

روحانی منش در ادامه افزود:یک خانواده ۱۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند که این رقم نیز برای تحقق این هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاد دیه استان همدان صرف شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۱۱  زندانی شامل ۱۰ مرد و یک زن در فروردین ماه امسال با پرداخت یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومانی بدهی آزاد شدند.

روحانی منش بیان کرد:این افراد شامل ۶ زندانی دارای محکومیت مالی، سه محکوم پرداخت مهریه و ۲ محکوم پرداخت نفقه بودند که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان بسر می‌برند که با تلاش و پیگیری ستاد دیه استان و همچنین کمک افراد خیر، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

او یادآوری کرد: سال گذشته با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد استان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که این افراد شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث بودند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.