فرمانده انتظامی کرمان:

کمک‌های مومنانه پلیس کرمان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

سردارناظری با اشاره به اجرای پنجمین مرحله رزمایش همدلی ویژه ماه رمضان گفت: کمک های مومنانه تا نابودی ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با شروع طرح مواسات و رزمایش‌های همدلی مومنانه برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا، پارسال طی چهار مرحله جمعا بیش از ۵ میلیارد تومان کالا به افراد آسیب دیده از کرونا تقدیم شد.

او افزود: امسال نیز این طرح به صورت تجمیعی در اولین مرحله در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی باهمکاری شهرستان‌های زرند، انار، راور، شهربابک، بم، رابر و مرکز استان به همت خیران امنیت ساز و کارکنان پلیس تهیه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ارزش ریالی این مرحله از کمک‌های معیشتی به همراه ۱۴ سری جهیزیه را بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بخشی از این کمک‌ها در شهرستان کرمان به مناطق سیل زده بخش گلباف ارسال خواهد شد.

سردار ناظری در پایان گفت: این طرح‌ها پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا نابودی و ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا به همت پلیس کرمان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  نیز در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه رمضان از اقدام ارزشمند فرماندهی انتظامی در زمینه کمک‌های معیشتی به منظور اجرای  طرح مواسات قدردانی کرد.

او گفت: مردان مجاهد و مردانی که امنیت شهر‌ها را با تمام توان خود حفظ می‌کنند، در این راه باب شهادت را باز گذاشتند که برخی از همرزمان خود نیز جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: نیروی انتظامی شجاع، مقتدر و مجاهد در کنار فدای جان خود در عرصه‌های مختلف، جهاد با مال را نیز در دستور کار خود قرار داده است و این اولین و آخرین کمک‌های کادر و سربازان پلیس در کنار فرماندهان خود نیست و  برکت و پاداش این کار در ماه رمضان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار