سنتر تیم ملی بسکتبال ایران احتمال دارد پنجره سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران به دلیل مصدومیت در رقابت‌های لیگ چین پس از ورود به ایران پیگیر درمان خود شد تا بتواند بدون مشکل در مسابقات المپیک برای ایران بازی کند.

مصدومیت حامد حدادی به نوعی بود که مسئولان فدراسیون را نگران کرد و بر همین اساس هفته گذشته جلسه‌ شورای پزشکی با حضور حامد حدادی همراه با سرمربی تیم ملی، متخصص فیزیوتراپ، پزشک و متخصص بدنسازی و تمرین درمانی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا چگونکی مراحل درمانی وی مورد بررسی قرار بگیرد.

پس از این جلسه رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که عجله‌ای برای درمان حامد حدادی نداریم چرا که می‌خواهیم حامد بدون مشکل در المپیک همراه تیم ملی بسکتبال کشورمان باشد.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: از نظر من سلامت بازیکن در اولویت است. سلامتی حامد حدادی هم در حال حاضر هم برای تیم ملی و فدراسیون بسیار مهم است چرا که بازیکن بسیار حرفه‌ای است و می‌خواهد به ورزش حرفه‌ای خود هم ادامه دهد و با تیم باشگاهی خود در چین هم قرارداد دارد.

او افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه شرایطی برای حامد حدادی رقم خواهد خورد. او در حال حاضر زیر نظر تیم پزشکی است و درمان وی به صورت مداوم در حال پیگیری است.

تمام این صحبت‌ها در خصوص مصدومیت حدادی بیان گر این است که او رقابت های المپیک مسابقات انتخابی کاپ آسیا را از دست می‌دهد. هرچند تیم پزشکی به مدیران فدراسیون قول داده است تا حدادی را به مسابقات کاپ آسیا برساند.

با همه این صحبت‌ها می‌توان این موضوع را استنباط کرد که فدراسیون حامد حدادی را می‌خواهد به المپیک برساند و خیلی روی حضور او در پنجره سوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا حساب باز نکرده است. از همه مهم‌تر تیم ملی بسکتبال ایران بدون حامد حدادی هم می‌تواند جواز حضور در مسابقات کاپ آسیا را بگیرد. به همین دلیل آماده شدن حدادی برای تمرینات المپیک بیش از پیش مد نظر فدراسیون است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم ملی بسکتبال ایران از حدادی برای مسابقات انتخابی کاپ آسیا استفاده خواهد کرد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار