رئیس آموزش و پرورش استثنایی بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پذیرش شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله نوروزی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در نشست با عوامل دبیرخانه استانی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، عنوان کرد: طبق پیش‌بینی دبیرخانه استانی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، امسال بیش از ۲۱هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های این برنامه پذیرش شوند.

او ادامه داد: پارسال حدود ۱۸هزار و ۳۰۰ نوآموز در استان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شرکت کردند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: پارسال بخشی از نوآموزان پیش‌دبستانی به دلیل شرایط کرونایی موفق به حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نشدند که سنجش این نوآموزان امسال انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


نوروزی بیان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان طبق اعلام دبیرخانه کشوری خرداد شروع می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اجرای حداکثری و ایمن برنامه سنجش در استان انجام‌ گرفته است.

نوروزی عنوان کرد: همراهی خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندان و حضور آنان در پایگاه‌های سنجش در زمان مقرر، مهم‌ترین دغدغه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان است که پارسال این همراهی بسیار مطلوب بود و امیدواریم امسال هم وضعیت به همان شکل باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.