روایت زوج هنرمندی که با صرف فعل خواستن پابه پای هم برای تولید محصولات ایرانی_اسلامی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حکایت کارآفرینی این بار ما را به سراغ زوجی کشاند که آستین‌ ها را برای تولید محصولاتی با رنگ و لعاب ایرانی -اسلامی در کارگاهی که جان مایه آن همت است و زیبایی بالا زده اند.

روایت زوج هنرمندی که با صرف فعل خواستن پابه پای هم تلاش می‌ کنند و اکنون هم توانسته اند مشتریان پای ثابت از چندین کشور برای تولیداتشان داشته باشند.

دستان توانمند زوج هنرمند کارگاهی بنا نهاد که اکنون تولیداتش منحصر به فرد و ارزشمند است. سینی، جعبه دمنشون و قلمدان تنها بخشی از تولیدات آنهاست.

فارسی هنر‌مند خوش ذوق گفت: هنر برای من و همسرم تمام زندگی ما است و تمامی تولیدات از ابتدا تا انتها در همین کارگاه شکل می‌ گیرند.


بیشتر بخوانید


در اینجا تولیدات رنگ و نشانی از هنر ایرانی و اسلامی به خود گرفته است.

فارسی از تلاش مجموعه اش برای ساخت چنین آثار زیبا گفت: حدود  ۱۰ نیرو برای ساخت یکی از این یک جعبه‌ ها باید تلاش کنند تا بسته بندی و به بازار عرضه شود.

یکی از افرادی که در کارگاه مشغول به کار شده بود همکلام شدیم. او گفت: همت و اراده کارآفرینی باعث می‌ شود تا زمیته برای اشتغال جوانان فراهم شو د و از طرفی نها بتوانند استعداد‌ های خود را در خدمت تولید و عرصه کسب و کار آورند.

در این کارگاه تنوع محصولات زیاد بود که همگی از ذوق این دو هنرمند نشات گرفته است.

فارسی گفت: در یک ماه حدود دو تا سه هزار قطعه از این آثار تهیه میکنیم.

گرچه مسیر طولانی را برای رسیدن به این نقطه طی کرده اند، اما اکنون شنیدن آوای کار و تلاش خستگی راه را برایشان شیرین کرده است.

آخوندی گفت: از ابتدای فعالیتمان راه را با قرض شروع کردم و حدود ۲۰ ساعت در این کارگاه کار می‌ کردیم.

در این سال‌ ها در کنار هم گام برداشتند تا بتوانند در عرصه تولید سهمی داشته باشند. آن‌ها معتقدند برای اینکه بتوان روی پای خود گام برداشت باید به تولید محصولاتشان بپردازند و در برابر موانع هم نا امید نشوند.

انتهای پیام/‌ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.