رئیس اتحادیه بنکداران و حق‌العمل‌کاران اهواز در خصوص وضعیت کالا‌های اساسی در آستانه عید فطر گفت: کمبودی در خصوص کالا‌های اولیه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدکمال سودمند رئیس اتحادیه بنکداران و حق‌العمل‌کاران اهواز در خصوص وضعیت کالا‌های اساسی در آستانه عید فطر گفت: در تامین کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن و شکر در بازار فعلا مشکلی وجود ندارد و کالا‌های اساسی به وفور در انبار‌های بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالا‌های اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.

او با بیان اینکه به دلیل تغییرات فصلی و رسیدن به انتهای فصل، حبوبات افزایش قیمت جزئی حدود ٢ تا ٧ درصد داشته‌اند، اما از نظر موجودی، به اندازه نیاز مصرف‌کنندگان حبوبات وجود دارد، افزود: با کاهش قیمت دلار، فعلا تب و تاب گرانی کالا‌ها از بین رفته است و قیمت‌ها در حالت تعادل نسبی قرار گرفته‌اند.

سودمند اظهار با اشاره به این نکته که عده‌ای به دلیل بیکاری، روغن را از چرخه توزیع خارج می‌کنند و این محصول یا کالا‌هایی که به صورت مقطعی دچار کمبود می‌شوند را می‌خرند و به صورت دستفروشی در نقاط حاشیه‌ای شهر به فروش می‌رسانند، اظهار داشت: بنکداران برای توزیع کالا‌های اساسی میان خرده‌فروشان، مشکلی ندارد؛ انبار‌های بنکداران مملو از روغن است و وضعیت نابسامان روغن در بازار، شکسته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.