معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نامه دیوان عدالت اداری در خصوص «تعیین تکلیف سوابق خدمتی و ایام بلاتکلیفی دانش آموزان دانشسراها» را جهت اطلاع و اقدام به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر این اساس:

- توافق حاصله برای کلیه مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسرا‌ها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوطه محاسبه و کسر گردیده، صندوق بازنشستگی کشوری مکلف به پذیرش و احتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال‌های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد شد.

- مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسرا‌ها که احکام کارگزینی رسمی آنان صادر اما از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نشده اند، صندوق موظف به اعلام بدهی براساس احکام رسمی و وزارت آموزش‌ و پرورش و مکلف به واریز بدهی، پرداخت کسورات مربوطه و متعاقباً  مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و صدور احکام بازنشستگی مشمولین می‌شود.

-مشمولینیکه شرایط قانونی لازم را نداشته و از جمله کسانی که مورد تأیید گزینش نبوده و یا عمداً مراجعه‌ای جهت تعیین تکلیف خود نداشته‌اند و ... از قاعده مستثنی هستند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار