حسینی در واکنش به سخنان معاون شرکت آبفا خوزستان در خصوص آبرسانی به غیزانیه گفت: مسئولان نباید با ادبیات غلط خدمت رسانی‌ خود را اعلام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید خدمت رسانی به مردم را جزء وظایف ذاتی خود بدانند و از ادبیات نادرست برای بیان خدمت رسانی‌های خود استفاده نکنند.

او با بیان اینکه مردم «ولی نعمت» ما هستند، اظهارات معاونت آبفای خوزستان را «بی شرمانه» خواند و افزود: آب شرب نیاز نخستین بشریت است و مسئول شرکت آب و فاضلاب باید به دلیل صحبت‌های خود از مردم غیزانیه عذر خواهی کند.

معاون آبفا خوزستان پیشتر در اظهار نظری گفته بود که اهالی غیزانیه خود «مایل به حل بحران» آب شرب نبودند، زیرا در سال‌های گذشته از مناطق مختلف کشور کمک‌ها و ارزاق مردمی ارسال شده و اکنون به دنبال «جلب توجه» هستند که همین جمله کافی بود تا واکنش‌های تندی از سوی شهروندان و نماینده مردم اهواز داشته باشد.

اهالی بخش غیزانیه در اهواز بیش از یک دهه با مشکلات تامین آب شرب مواجه بودند که پس از تنش‌های به وجود آمده آبرسانی در ۳ فاز عملیاتی شد، اما پس از مدتی لوله‌ها دچار شکستگی شدند و آبرسانی به روستاییان با مشکل مواجه شد، اگرچه بخشدار غیزانیه عامل را دامداران دانست که برای تامین آب احشام خود اقدام به شکستن لوله‌های آبرسان می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.