نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : با حضور گسترده در انتخابات و با انتخاب بهترین فرد، جامعه خود را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه‌های نماز عید فطر گفت:عید واقعی زمانی است که اسلام واقعی و عدالت و آزادگی توسط منجی عالم حاکم شود و برای رسیدن به چنین روزی باید بر حق ایستادگی و با ظلم و جهل مبارزه کرد.

او در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: باید با هشیاری توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کنیم.

آیت الله عبادی گفت: دشمن خیال خام دارد و با منفی گویی سعی می‌کند تا اذهان مردم را آشفته کند، اما باید بداند که عزم مردم ما جزم شده و برای مواجهه با مشکلات آماده اند.: عید فطر عید عبادت و بندگی است و جایگاه والایی دارد.

او تاکید کرد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب را نباید به دست نا اهلان بدهیم و با حضور گسترده در انتخابات با انتخاب بهترین فرد، جامعه خود را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اتحاد همیشگی مردم انقلابی در روز‌های سخت گفت: تلاش دشمن همواره برای مایوس کردن مردم در برابر مشکلات بوده، اما مردم مومن ما از توطئه‌های دشمنان روسفید بیرون آمدند و با صبر و حوصله و روحیه انقلابی، پوزه دشمن را به خاک مالیده و دشمن را روسیاه کردند.

آیت الله عبادی همچنین در خصوص ظلم حکومت‌های لیبرال دموکراسی گفت: این حکومت‌ها به ظاهر لیبرال دموکراسی است در حالی که مردم اروپا و آمریکا به وضوح از ناعدالتی‌های کشورهایشان و ظلمی که به مردم کشور‌های مظلوم جهان می‌شود سخن گفته و از این موضوع نارحتند.

او افزود: امروز این پرده‌ها کنار رفته و این نوع حکومت‌ها ماندگار نخواهند بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.