شهرداری منطقه ۶ اهواز اقدام به پاکسازی و نظافت بازارچه‌های محلی و جمع آوری و انتقال حجم زیادی از انواع پسماند‌های خشک و‌تر کرده است.

 امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرداری با خدمات رسانی و تبلیغات محیطی در مسیر‌ها و میادین اصلی محدوده منطقه شش، برخورداری از برکات و فضیلت ماه ضیافت خدا و ماه بخشش بندگان مقرب خداوند را به تمامی روزه داران و صابران تبریک و تهنیت گفت و  پاکسازی بازارچه‌ی کیان، بازارچه زینب و بازارچه فرحانی را انجام داده است.

او افزود: عملیات پاکسازی بازارچه‌ها با وجود ازدحام جمعیت و خرید شهروندان و ترافیک سنگین در سطح حوزه به نحو احسن انجام شد، این اقدام گسترده که با کمک ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی و خدماتی و با تجهیزاتی شامل ۴۵ دستگاه ماشین حمل زباله، سه لودر، یک دستگاه بکهول، یک دستگاه بیل میکانیکی، یک دستگاه جارو مکانیکی، سه دستگاه تانکر آب پاشی ویک دستگاه المان شور و جدول شور اجرایی شد، ۳۰۰ تن زباله‌تر و خشک جمع آوری شد.

کعبی بیان داشت: بازارچه ها‌ی سطح منطقه بویژه بازارچه کیان که یکی از بازارچه‌های مهم و معروف شهر اهواز است با هدف ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی و احیای حقوق شهروندی از هر گونه زباله پاک‌سازی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: خدمات شهری ، پاک سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.