امام جمعه انار عنوان کرد؛

تلاش معاندان برای تغییر جهت انتخابات

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمنان و معاندان تلاش می‌کنند تا کاندیدای اصلحی که همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، انتخاب نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:ماه مبارک رمضان با همه عظمت و کرامتش سپری شد و بندگان خدا در سراسر عالم در این ماه به برکت روزه هاو توسلات، دعا‌ها، ذکرهاو تلاوت‌های قرآن، دل‌ها و جان‌های خود را نورانی‌تر و به خدا نزدیک‌تر کردند.

او در ادامه افزود:این روز‌ها شاهد جنایات صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام هستیم که در فلسطین، زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون می‌کشند و در افغانستان نیز جمعی از دختران بی گناه را بی رحمانه به شهادت رساندند.

حجت الاسلام منتظری به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت:انتخابات در ایران اسلامی به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

او تصریح کرد:دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضورمردم پای صندوق‌های رای به کار گرفته اند ،دشمنان و معاندان تلاش می‌کنند تا کاندیدای اصلحی که همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد، انتخاب نشود.

حجت الاسلام منتظری به ویژگی‌های دولت جوان و حزب اللهی اشاره کرد و گفت:از دیدگاه مقام معظم رهبری دولت جوان حزب اللهی دولتی است که دارای ایمان، خلاقیت و نوآوری، کفایت مدیریت، عدالتخواه و ضد فساد باشد.

او  افزود:دانش آموزان و نوجوانانی که علاقه به تحصیل علوم حوزوی و معارف اسلامی دارند، می تواند به حوزه‌ها و مدارس علمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار