خطیب جمعه بم:

قول وزیر بهداشت عملی نشده است

حجت الاسلام دانشی گفت: قولی که وزیر بهداشت چند ماه پیش در سفر به بم برای تامین دستگاه ام آر‌ آی داده بود ، عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام دانشی، خطیب جمعه بم‌ در جمع مردم خداجوی شهر بم گفت: ماه مبارک رمضان، ماه  رحمت دعا و ضیافت الهی بود و انسان‌ها باید خود را از گناه دور کنند و به واجبات خود از جمله نماز، خمس و زکات توجه بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه بم‌ با اشاره به وضعیت کرونا خواستار توجه همگان به نکات بهداشتی و رعایت بیشتر دستور العمل های بهداشتی  شد و تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت شهرستان باید در مراسم عروسی و عزا به نکات بهداشتی توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام دانشی افزود: چهار شهرستان شرقی استان کرمان و بم دستگاه ام آر‌ آی ندارند و قولی که وزیر بهداشت چند ماه پیش در سفر به بم برای تامین دستگاه ام آر‌ آی داده بود ، عملی نشده است.

او ادامه داد: مسئولان باید نقد پذیر باشند و از نقد منصفانه ناراحت نشوند و انتقادات کم‌ و کاستی‌ها را بپذیرند شایسته این مردم‌نیست در صف‌های طولانی مرغ و سیمان بایستند.

خطیب جمعه بم شرکت حداکثری مردم را در انتخابات خواستار شد و از مردم خواست با انتخاب درست و شایسته  فرد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار