امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مردم همیشه در برابر دسیسه‌های شوم دشمن ایستاده‌اند و ملت و مسئولان باید مراقب باشند فریب دسیسه و زبان بازی دشمن را نخورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به دسیسه‌های مختلف دشمنان گفت: مردم همیشه در برابر دسیسه‌های شوم دشمن ایستاده‌اند و ملت و مسئولان باید مراقب باشند فریب دسیسه و زبان بازی دشمن را نخورند.

او با تاکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی غرق در فساد در همه ابعاد به خصوص فساد سیاسی هستند، افزود: ملت ایران همیشه در مقابل دشمنی و دسیسه دشمنان ایستادگی کرده است و دشمنان نظام به خصوص آمریکایی‌ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


فاطمی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که مانند سال‌های قبل از انقلاب، بر ایران مسلط شود و شرایطی برای کشور ایجاد کند که هم‌اکنون در برخی کشور‌های ضعیف منطقه بوجود آورده است و آن‌ها را مستعمره خود قرار داده است، اما با هوشیاری و درایت مردم ایران، دشمن به این هدف نخواهند رسید.

او ادامه داد: ملت ایران با امید به خدا و سیاست‌های رهبر فرزانه و تایید و پشتیبانی از سیاست‌های مقام معظم رهبری در مقابل دسیسه دشمن پیروز خواهد شد و مردم نشان داده‌اند که همیشه فدایی رهبر و پیرو خط رهبری هستند و آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه راهبردی و نصیحت و خیرخواهی بیان می‌فرمایند، مردم اجرا می‌کنند.

فاطمی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: هر کس که بخواهد در جامعه ما مدیریت داشته باشد انتظار است که سیاست‌ها، مطالبات و خیرخواهی‌های مقام معظم رهبری را اجرا کند و دنبال کننده برنامه‌ها و سیاست‌های رهبری باشد.

او اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب عظمت و افتخار ملت، پیروزی و سربلندی ملت، دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقتدار کشور را مد نظر دارند و کسانی که در این کشور عهده‌دار مسئولیت می‌شوند نیز باید به دنبال این منافع برای ملت ایران باشند و این سیاست‌ها را دنبال کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه در یک برهه زمانی، تمدن جهان در مشرق زمین بود و مغرب زمین تُهی از این مسائل بود گفت: زمانی بیشتر کشور‌های دنیا مستعمره اروپا بود، اما ایران به صورت معجزه‌آسا با وجود دولت‌های ضعیف، اما استقلال خودش را حفظ کرد.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که دشمنان نظام قابل اعتماد نیستند، افزود:تجربه نشان داده است که دشمن به جزء منافع خود، به هیچ تعهدی پایبند نیست.

فاطمی گفت: دشمنان نظام دنبال این هستند که مانند زمان طاغوت که شاه فرمانبُردار و مطیع آن‌ها بود، بتوانند از ایران بهره ببرند، اما با درایت و رهبری هوشمندان مقام معظم رهبری و همراهی مردم، دشمن به این خواسته خود نخواهند رسید.

او به فراسیدن ماه شوال اشاره کرد و گفت: پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری باید یک روش و سبک جدید در زندگی خود آغاز کنیم به دور از گناه و معصیت باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار