اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های انتخابی پنجره سوم کاپ آسیا و المپیک از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌ ملی بسکتبال کشورمان که برای حضور در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا و المپیک آماده می شود، از فردا اردو‌های خود را در تالار بسکتبال آزادی آغاز خواهد کرد.

با اعلام کادر فنی ۱۸ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند. نکته‌ قابل توجه حضور بازیکن دورگه ایرانی _ آلمان در این اردو است. بعد از اتمام لیگ برتر که پری پتی خوش درخشیده و قهرمانی را برای گرگانی‌ها به ارمغان آورده بود، با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود شایعه حضورش در تیم ملی را کلید زد؛ اما مهران شاهین طبع خیلی زود به این شایعه پایان داد و گفت: حضور پری پتی در تیم ملی یک شوخی بود و من به دنبال پویان جلال پور و با هماهنگی فدراسیون در حال فراهم کردن شرایط برای حضور این بازیکن هستم.

بعد از اعلام لیست ۱۸ نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نام پویان جلال پور، بازیکن ایرانی- آلمانی در این لیست به چشم می‌خورد. او در حالی به این اردو دعوت شده است که پیش از او عملکرد دورگه‌های قبلی چنگی به دل نزده‌ است و حتی از نفرات داخلی از لحاظ کیفیت بسیار پایین تر بوده‌اند.

ملی‌پوشان امروز باید در تالار بسکتبال آزادی حضور پیدا کرده و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. ملی پوشان همچنین باید تست PCR دهند تا اردو‌های تیم ملی بدون مشکل از فردا آغاز شوند. در این میان تعدادی از بازیکنان که بعد از اتمام لیگ برای استراحت به خارج از ایران سفر کرده بودند، برای شرکت در اردوی تیم ملی بسکتبال هنوز به ایران بازنگشته‌اند.

مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: پویان جلال پور، بازیکن دورگه جدید تیم ملی امشب راهی ایران می‌شود. مایک رستم پور و ارسلان کاظمی هم امشب از آمریکا با هم به ایران برمی گردند؛ اما صمد نیکخواه بهرامی که کاپیتان تیم ملی هم است، ۳ روز دیگر به ایران بر می گردد تا به اردوی تیم ملی ملحق شود. دیگر بازیکنان هم با حاضر شدن در تالار آزادی و انجام تست کرونا از فردا وارد اردوی تیم ملی می‌شوند. حامد حدادی تمرینات خود را با اردونشینان آغاز خواهد کرد تا آمادگی لازم را برای مسابقات پیدا کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان برای حضور در رقابت چهارجانبه سوریه، ۱۱ خردادماه راهی سوریه خواهد شد و از سوریه به همراه تیم ملی بسکتبال این کشور برای حضور در پنجره سوم کاپ آسیا که ۲۲ و ۲۴ خرداد در اردن برگزار می‌شود، راهی اردن خواهند شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار