فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو ظرفیت و امکانات خوبی در شمال و جنوب کشور به ویژه استان بوشهر دارد که می‌تواند به سازمان اموال تملیکی کمک کند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار حسین خانزادی در دیدار محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تملیکی کشور در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت: سازمان اموال تملیکی یک دستگاه حاکمیتی است که با توجه به وظایف محوله و مقررات می‌تواند از دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر مانند نیروی دریایی ارتش حمایت و پشتیبانی کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر همکاری و هم‌افزایی میان سازمان اموال تملیکی و نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ظرفیت و امکانات خوبی در شمال و جنوب کشور به ویژه استان بوشهر دارد که می‌تواند به سازمان اموال تملیکی در جهت ساماندهی و نگهداری کالا‌های تحت اختیار خود کمک کند.

محمدعلی افتخاری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پشتیبانی و همکاری میان دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور، بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد در چارچوب مقررات و وظایف خود از چرخه تولید و اشتغال در کشور پشتیبانی به عمل آورد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر به ویژه در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله کمک‌های انسان دوستانه‌ای به نهاد‌های حمایتی از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان‌های کشور و سایر ارگان‌ها شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این سازمان می‌تواند در حوزه‌های مختلفی از قبیل تامین تجهیزات بادوام و کالا‌های دیگر به نیروی دریایی ارتش خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار