دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حالی که تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان‌های استان دیروز ۳۳۳ نفر بود اما امروز به ۳۲۳ نفر کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز، ۳۲۳ نفر است.

او عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۹ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۱ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

دکتر کشمیری با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا ادامه داد: ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۵ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۶۴، ۶۲ و ۴۹ سال سن با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت و ۲ خانم با ۶۷ و ۵۸ سال سن با سابقه بیماری قلبی و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون ۱۱۰۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۹ هزار و ۴۹۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر کشمیری گفت: طبق رنگبندی جدید سامانه ماسک از امروز شهرستان دیلم و جم از وضعیت نارنجی به زرد و شهرستان عسلویه از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده و اکنون سه شهرستان دیلم، جم و دیر زرد و ۷ شهرستان دیگر، بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه به رنگ نارنجی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.