فرماندار همدان از بازنگری و جانمایی شعب اخذ رای با نگاه علمی و پیش بینی ملاحظات بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد علی محمدی,فرماندار همدان با اشاره به بازنگری شعب اخذ رای با نگاه علمی و پیش بینی ملاحظات بهداشتی گفت: کار جانمایی ۳۱۴ شعبه اخذ رای تا نیمه خرداد به پایان می‌رسد.

او در جلسه هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا برخورداری از فضای فیزیکی با متراژ مناسب، ورودی‌های متعدد، امکان تهویه مناسب هوا و رعایت فاصله گذاری در بازنگری شعب اخذ رای مد نظر قرار می‌گیرد.

فرماندار همدان با اشاره به برخی از شاخص‌های مد نظر در انتخاب شعب اخذ رای، گفت: در دسترس بودن برای مردم، پوشش مناسب خدمات ارتباطی و امنیت از جمله این شاخص‌ها است.

محمدی ادامه داد:در برخی از شعب اخذ رای شهری در دوره‌های قبلی انتخابات کمتر از ۱۳۰ رای و در برخی حدود سه هزار رای داشتیم که در این راستا با ملاحظه تراکم جمعیت، فاصله جغرافیایی و تعداد آرای ماخوذه تغییراتی در محل شعب اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه سلامت انتخابات باید برای همه نصب العین باشد، تصریح کرد: برای تمام رده‌های اجرایی انتخابات آموزش‌های لازم و جلسات توجیهی با زمانبدی مشخص در قالب تقویم آموزش تدوین شده است.

فرماندار همدان تاکید کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا تعداد جلسات آموزش را افزایش دادیم و ناچاریم جلسات را با نفرات محدودتری برگزار کنیم.

محمدی افزود:۳۱۴ شعبه اخذ رای شهرستان در حال بررسی دقیق با ملاحظات ذکر شده هستند و تا نیمه خرداد ماه کار جانمایی آن‌ها به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.