آزاد راه ساوه-همدان که دیشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آزاد راه ساوه-همدان که دیشب به علت واژگونی تریلی حامل بنزین مسدود شده بود بازگشایی شد.

ماجرا از این قرار بود که ساعت حدود ۱۹ دیشب واژگونی تریلی حامل بنزین در آزاد راه ساوه-همدان در حوزه‌ی استحفاظی استان همدان؛ موجب انسداد و ترافیک این آزادراه شد، اما ۲ ساعت بعد بازگشایی شد.

آتش گرفتن لاستیک تریلی حامل سوخت بنزین در ۷ کیلومتری ابتدای آزاد راه ساوه-همدان از سمت همدان موجب افزایش حجم ترافیک و انسداد مسیر شده بود.

سرهنگ خلجی فرمانده پلیس آزادراه ساوه-همدان با تایید این خبر گفت: این آزادراه برای جلوگیری از خطرات احتمالی و در تعامل با همکاران در استان همدان، مسدود شد.

خلجی افزود: خودرو‌های عبوری از قسمت پل نوبران، نرسیده به دخان؛ به جاده قدیم ساوه همدان هدایت شدند.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیر‌های منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

  آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در این مکان‌ها رخ می‌دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار