به منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی و پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع نشست ائمه جمعه استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، به منظور گسترش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و پیشگیری از حریق احتمالی نشست ائمه جمعه سراسر استان ایلام با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه ایلام و مدیر کل منابع طبیعی در شهرستان ایوان برگزار گردید.

 احمدی ضمن خیر مقدم و تبریک عید فطر عملکردی از اداره کل منابع طبیعی را در قالب پاورپوینت ارائه داد و گفت: ائمه جمعه می‌توانند با نفوذ خود ضمن ترویج فرهنگ منابع طبیعی در تمام موارد حامی منابع طبیعی باشند.

او افزود: همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود، به ویژه جنگل‌ها و مراتع و همچنین توسعه پایدار و گسترش این نعمت الهی یک وظیفه دینی و ملی داریم.

احمدی نیروی انسانی، منابع طبیعی، سرمایه‌های مالی و اجتماعی را از ارکان توسعه پایدار نام برد و اضافه کرد: برای تحقق توسعه پایدار در هر جامعه‌ای بایستی سرمایه ملی درست استفاده شود و منابع طبیعی یکی از این سرمایه‌های مهم است و حفظ و حراست این منابع باید توسط افراد با نفوذ و تأثیرگذار در بین مردم از قبیل ائمه جمعه و جماعات، مبلغان دینی، شعرا، نویسندگان و رسانه ملی در جامعه به‌خوبی بیان شود.

در ادامه ائمه جمعه ضمن تقدیر از فعالیت‌های منابع طبیعی نظرات خود را ارائه نمودند و پس از ان از نهالستان ایوان باز دید بعمل آوردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.