آغاز امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم در زنجان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: از امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در زنجان آغاز شد.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: امتحانات تمامی پایه‌های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او افزود: امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم با نظر و ارزشیابی  معلم و تحت نظارت مدیر به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مظفری تعداد دانش آموزان پایه نهم را ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: امتحانات این دانش‌آموزان در ۴۳۳ مدرسه با سئوالات هماهنگ استانی به صورت حضوری از  امروز تا ۱۷ خردادماه برگزار می شود.

او ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در ۹۶ حوزه امتحانی با میانگین ۹۰ نفر به صورت حضوری از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان افزود: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری با مسئولیت و نظارت معلم در مدارس به صورت داخلی انجام خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.