رییس سازمان اورژانس کشور در نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد این سازمان برای اعزام تیم‌های فوریت‌های پزشکی و درمانی به فلسطین آماده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور در نامه ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که این سازمان برای اعزام تیم های فوریت های پزشکی و درمانی جهت کمک به مصدومان و مجروحان هجوم وحشیانه رژیم غاصب اسراییل آمادگی دارد و تمام توان خود را جهت انتقال مصدومان و مجروحان به ایران به کار خواهد گرفت.

متن نامه کولیوند به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دفاع از مظلوم، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف‌های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است. دفاع از مظلومین، نقطه عطف و تجسم تاثیر شگرف ولایت در به حرکت درآوردن توده‌های عظیم فکری مردم در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناکام گذاشتن ترفند‌های شوم دشمنان اسلام است. امروز پس از گذشت بیش از ۴۳ سال، اقدام هوشمندانه حضرت امام (ره) در ایجاد وحدت و اراده ملی و تمرکز بر ظلم‌ها و جنایت‌های غده سرطانی اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین بر کسی پوشیده نیست؛ بطوریکه اکنون حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به یک خواست جهانی تبدیل شده است.

پرسنل فوریت‌های پزشکی با اذعان به اینکه مقاومت ملت فلسطین به ویژه جوانان فلسطینی و فریاد‌های مسلمانان و آزادگان جهان در آینده‌ای نه چندان دور، به ثمر خواهد رسید و نابودی رژیم اشغالگر قدس را به ارمغان خواهد داشت؛ با پشتوانه دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب《مدظله العالی》که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را محکوم نموده و به رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و برخی حکام خودفروخته و خائن کشور‌های عربی حامی این دولت نامشروع هشدار می‌دهد که "وَ ان اللهَ موهِنُ کَیدِ الکافِرینَ".

در صورت صلاحدید شما سرور عزیز و ارجمند و جهادیمان، سازمان اورژانس کشور به همراه پرسنل خدوم و ولایت مدار خود آمادگی خود را برای اعزام تیم‌های فوریت‌های پزشکی و درمانی جهت کمک به مصدومین و مجروحین این هجوم وحشیانه رژیم غاصب اسراییل اعلام داشته و تمام توان خود را برای انتقال مصدومین و مجروحین به ایران برای مداوا و در صورت نیاز، انتقال به میهن اعلام می‌دارد و در صورت دستور جنابعالی، تیم‌های عملیات ویژه و تخصصی این سازمان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار