مدیر سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و مدیر کتابخانه‌های عمومی استان پیرامون ساخت و تجهیز کتابخانه‌های حاشیه شهر مشهد به تفاهم رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و مدیر کتابخانه‌های عمومی استان پیرامون ساخت و تجهیز کتابخانه‌های حاشیه شهر مشهد به تفاهم رسیدند.محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با نهاد کتابخانه‌های استان گفت: این آمادگی وجود دارد تا به منظور اجرا و عملیاتی کردن تفاهمات صورت گرفته برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

او افزود: تمام تلاش ما در سازمان همیاری و واحد‌های مختلف این است تا با بهترین عملکرد خود اعتمادی که به مجموعه سازمان شده است را پاسخگو باشیم.


مدیر سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به توان عمرانی و بازرگانی در سازمان همیاری، آمادگی لازم را در جهت مشاوره و همکاری در اجرای طرح‌های در حال احداث و تجهیز کتابخانه‌های مورد نظر آنان به ویژه در حاشیه شهر مشهد داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی، نیز در ادامه این دیدار، گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه سازمان همیاری در حوزه‌های گوناگون، در چند سال اخیر استفاده از توان و پتانسیل‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف مورد توجه نهاد کتابخانه‌ها قرار داشته است.


او با اشاره به همکاری سازمان همیاری در تجهیز کتابخانه امام خمینی (ره) مشهد، افزود: طرح‌های مختلف دیگری به منظور ساخت کتابخانه در فرودگاه و همچنین ۱۰ نقطه حاشیه شهر مشهد در دستور کار قرار دارد که قطعاً با فراهم شدن سازوکار‌های لازم برای استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت همیار سازه توس واحد عمرانی سازمان همیاری، می‌تواند با سرعت بیش‌تری به سرانجام برسد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.