نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و هدایت الله جمالی پور استاندار با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت ناگهانی لیلا امیری، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفتند.

در متن پیام، نماینده، ولی فقیه در استان قزوین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّالله و انّا الیه راجعون

درگذشت خبرنگار عدالت‌طلب و جوان حق‌جو سرکار خانم لیلا امیری، فعال عرصه رسانه و مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این بانوی اهل قیام و قلم همواره پای کار دین و سرباز حقیقی ولایت بود و در عمر کوتاه، ولی پربرکت خویش قدم‌های بلندی را در مسیر ارزش‌های الهی برداشت.

اینجانب درگذشت این بسیجی جهادگر را به خانواده محترم ایشان و همه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان قزوین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران و حشر با صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

استاندار قزوین نیز با صدور پیامی تأکید کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشّر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی خبرنگار متعهد و عفیف، بانوی مومنه سرکارخانم حنانه امیری مدیرمسئول محترم پایگاه خبری صبح قزوین مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت آن مرحومه را از صمیم قلب به خانواده داغدارشان و جامعه رسانه‌ای استان تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علوّ درجات و همنشینی با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار