مرادی گفت: رسیدگی به پرونده‌ها و حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی است و با وجود نیرو‌های توانمند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رسیدگی به پرونده‌ها و حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی است که قطعاً با وجود نیرو‌های توانمند و کار جهادی روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع خواهد شد.

او افزود: در بازدید سرزده از مجتمع شهید تندگویان داشتیم تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را در دادگاه‌ها می‌گذرد را از نزدیک ملاحظه کردیم و همچنین بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع و تعامل مناسب با مراجعان تاکید شد و کاستی‌ها و مشکلات نیز از جانب قضات و کارکنان محترم مطرح شد که با برنامه‌ریزی مناسب برای بهبود و رفع آن‌ها اقدام خواهد گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: بسیاری از قضات حتی در پایان وقت اداری نیز به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و تلاش وافر دارند تا نسبت به صدور حکم عادلانه اقدام کنند.

رئیس دادگستری خوزستان با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی ۱۰ شعبه حقوقی دیگر در اهواز  تصریح کرد: با توجه به گسترش حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به این مجتمع و اطاله دادرسی، با پیگیر‌های مستمر و جهت رفاه حال مراجعان، مجوز راه اندازی ۱۰ شعبه حقوقی دیگر در اهواز اخذ که بزودی ۲ شعبه حقوقی مرتبط با مسائل بازرگانی و اقتصادی تشکیل و افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.