معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه بر لزوم استفاده موثر و مطلوب از امکانات و منابع و توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند سازمان‌ها به منظور افزایش بهره وری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : هر سازمانی همواره هدف نهایی خود را بر بهره وری بیشتر قرار می‌دهد. امروزه در کلیه‌ی کشور ها، بهره وری به اولویتی ملی تبدیل شده است. ارتقای بهره وری جزء جدا نشدنی مدیریتی در کشور است و همه مدیران، تولید کنندگان و کارآفرینان به نحوی با آن در ارتباط هستند.

او گفت : زمانی که بهره وری در سازمان وجود داشته باشد به معنای این است که کارایی سازمان افزایش یافته است کارایی سازمان بسته به مهمترین بخش سازمان، نیروی انسانی آن است نیروی انسانی همواره نیاز به تغییر و تحول دارد که از یکنواختی خارج شده و بتواند بهره وری لازم را برای سازمان به وجود آورد همواره سازمان‌ها باید پویا و زنده بوده که بتوانند کارکنان و نیروی انسانی خود را کارا و بهره‌ور کنند.

کریمی افزود : یکم خرداد هر سال که در ایران به عنوان، روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف نام گذاری شده بهانه‌ای برای تکرار اهمیت استفاده مؤثر و مطلوب از زمان، امکانات، سرمایه، فرصت‌ها و نیروی انسانی در جهت تولید، بهینه سازی مصرف، کارایی و در نتیجه، رسیدن به رشد و شکوفایی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.