مظلومی: ۵ سهمیه آسیایی ما، در بخش نابینایان قطعی شده است

رئیس فدراسیون کم بینایان و نابینایان در خصوص اعزام نفرات تیم ملی این رشته به مسابقات پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون کم بینایان و نابینایان در مورد نفرات اعزامی به تیم ملی پارادوومیدنی اظهار داشت: ۳۰ اردیبهشت ماه، مسابقات رکوردگیری در مجموعه انقلاب برگزار شد و علی بهروش در پرتاب نیزه و  سامان پاکباز در پرتاب وزنه مدال طلا را کسب کردند. همچنین وحید حمیدیان در دوی ۴۰۰ متر، مقام اول را به دست آورد و امیر خسروانی در پرتاب با نیزه نیز مدال برنز را کسب کرد.

او ادامه داد: علی اولاد ملی پوش پرتاب دیسک مصدوم شد و نتوانست به این مسابقات برسد اما باید بگویم ۵ سهمیه آسیایی ما در بخش نابینایان، قطعی شده است.

مظلومی در خصوص آخرین اعزام سایر تیم‌های نابینایان و کم بینایان به مسابقات آسیایی اظهار کرد: ۲ جودو کارمان، در کشور جمهوری آذربایجان حضور دارند. اکثر ورزشکاران پارالمپیکی‌ به جمهوری آذربایجان آمده اند و قرار است امروز کلاس بندی شوند.  امیدوارم مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم ۲ جودو کار را، به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار