رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۸ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت یک و ۱۷ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان تصادف ۲ دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ روی پل شهید دقایقی، حدفاصل میدان نخل به سمت کیانپارس اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه بر اثر شدت تصادف ۳ نفر از سرنشینان ۲ دستگاه خودرو در محل حادثه جان باختند و ۵ نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: اطفای حریق منزل مسکونی در منطقه خشایار بین زینب و سروش، مهار آتش سوزی رستوران در منطقه زیتون کارمندی بین فیاض و فتاح که به علت اتصال سیم اصلی برق رخ داده بود، مهار شدند.

قنبری اظهار داشت: مهار حریق منازل مسکونی در منطقه گلستان خیابان اسفند نبش ژاله که به علت اتصال فن تهویه رخ داده بود، همچنین مهار آتش سوزی در منطقه حصیرآباد که به علت بی احتیاطی ساکنان و افتادن ته سیگار روشن بر روی اثاثیه اتفاق افتاد، همچنین آتش سوزی در کافی شاپ در خیابان مسلم بین کافی و نادری با تلاش آتش نشانان انجام شدند.

این مقام مسئول اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه فولادشهر، ۳۰۰ دستگاه، شریعتی جنوبی، خیابان فاطمی و حریق پایه برق در مسیر تصفیه را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان و تصریح کرد: آتش سوزی نیزارها، نجات ۲۴ شهروند گرفتار در کابین آسانسور‌ها در مناطق زیتون کارمندی خیابان طهماسبی و خیابان فروغ، ۱۶ غربی پادادشهر، ۹ غربی کیانپارس، خیابان ۱۴ شرقی کیان آباد، خیابان ۴۵ بصیر فاز ۲ پادادشهر و خیابان ۹ شرقی کیانپارس از دیگر عملیات‌ها محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار