سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات قبل از بازی این تیم مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: قبل از ورود به ورزشگاه اتفاق خیلی بدی برای ما افتاد. متاسفانه مورد هجوم قرار گرفتیم. خدا رحم کرد که اتوبوس ما چپ نشد. صحنه خیلی وحشتناکی بود. فکر می‌کنم به قصد کُشتن ما این کار انجام شد.

او  ادامه داد: نارنجک‌های پرتابی در حد جنگی بود. به هر حال با استرس خیلی زیادی وارد زمین شدیم. نمی‌خواستیم وارد بازی شویم، اما به احترام فوتبال، هوادارانی که پای تلویزیون بودند و افرادی که برای برگزاری مسابقه زحمت می‌کشند بازی کردیم. تصمیم‌گیری درباره بازی کردن را به بازیکنان  واگذار کردیم و آن‌ها هم تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بازیکنان  نبودم و در اتوبوس پشتی بودم. وقتی صحنه را دیدم و از اتوبوس پیاده شدم، پاهایم می‌لرزید.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: واقعاً صحنه وحشتناکی بود. نیروی انتظامی از زمان ورود ما به اصفهان تا بدرقه تیم به سمت استادیوم خیلی زحمت کشید.

مسئله پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس فراموش نمی شود

گل‌محمدی افزود: واقعاً کار غیر انسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال داشت اتوبوس چپ شود. تاریخ هیچ وقت این مسئله را فراموش نخواهد کرد. باید واقعاً فکری اساسی درباره این مسئله شود.  

بازی با ذوب آهن  تحت تاثیر پرتاب نارنجک بود 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با ذوب‌آهن بیان کرد:  در نیمه اول کنترل بازی دست‌ ما بود، اما روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن در دفاع تیم منظمی بود و خیلی خوب اصول دفاعی را رعایت می‌کرد. روی صحنه گل حریف غافلگیر شدیم و متأسفانه برخلاف جریان مسابقه گل خوردیم.

گل‌محمدی اظهار کرد: در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم. از فضا‌های ایجاد شده خیلی خوب استفاد کردیم و گل‌های خیلی زیبایی هم به ثمر رساندیم. در مجموع بازی خوبی  از لحاظ شکل مسابقه و نتیجه بود و از بازیکنانم به دلیل روح بزرگی که دارند تشکر می‌کنم.

من از غیرت و اراده بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم 

او ادامه داد: از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از این بازیکنان پشتیبانی و حمایت کنند. من  وارد جزییات نمی‌شوم، اما بازیکنانم مشکلات زیادی دارند و  امیدوارم این مسائل حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم در مسابقه امروز درس زیادی گرفتم.  

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض‌های خود در این بازی گفت: سعی کردیم در نیمه دوم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از فضا‌های کناری و کار‌های ترکیبی خوب استفاده کردیم.  کار‌های هجومی پرسپولیس خیلی خوب شکل گرفت.

بازیکنان ما ذهنیت قوی خود را برابر ذوب آهن نشان دادند 

گل‌محمدی افزود: فراموش کردن آن اتفاق کار سختی بود. این موضوع ذهنیت قوی لازم داشت که بازیکنان ما  این ذهنیت را داشتند.

او درباره اینکه  اتفاق ناگوار رخ داده در خارج از شهر اصفهان بوده و مردم این شهر و اهالی رسانه چنین اتفاقاتی را نمی‌پسندند و ۲ باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان هم آن را محکوم کرده اند، گفت: آیا این اتفاق خارج از اصفهان بود؟ بهتر است وارد جزییات نشویم. نیرو‌های امنیتی و انتظامی بهتر می‌توانند درباره این موضوع کنکاش کنند تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داده است. ما هم منتظر گزارش آن‌ها هستیم.

گل‌محمدی درباره اینکه برخی می‌گویند این افراد قصد داشتند سپاهان و ذوب‌آهن را خراب کنند، بیان کرد: به هیچ باشگاهی کاری ندارم، اما این موضوع حرکتی غیر انسانی بود. احتمال چپ شدن اتوبوس زیاد بود و تجربه راننده جان ما را نجات داد. من که در اتوبوس عقب نشسته بودم زیر میز رفتم. اگر این نارنجک‌ها سمت راننده پرتاب می‌شد با  توجه به سرعت بالای اتوبوس اتفاق بدی رخ می‌داد. اگر لاستیک می‌ترکید همه باید بر سر خودمان می‌زدیم و با یک فاجعه تاریخی روبه‌رو می‌شدیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار