معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: ۷۰۶ داوطلب روستایی در مهاباد برای ۴۳۸ کرسی شورا‌ها رقابت می ‎کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد در جلسه پشتیبانی ستاد انتخاباتی، اظهار کرد: با تایید صلاحیت ۱۹۷ نفر در سه شهر مهاباد، گوگ تپه و خلیفان و ۷۰۶ نفر برای شورای اسلامی روستا‌ها در مجموع به ازای هر کرسی ۲ نفر در این شهرستان داوطلب با هم رقابت خواهند کرد.

پاکزاد افزود: همچنین بر این اساس ۳۱ نفر از مجموع داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستایی این شهرستان رد صلاحیت شده‌اند.

او اضافه کرد: داوطلب عضویت در شورا‌های اسلامی مهاباد امسال برای کسب ۴۳۸ کرسی این نهاد مردمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد با بیان اینکه در میان داوطلبان تایید صلاحیت شده سه نفر از بانوان که در بخش مرکزی ثبت نام کرده اند نیز دیده می‌شود، ادامه داد: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش از امروز، دوشنبه سوم تا ۶ خرداد ماه جاری به مدت چهار روز می‌توانند به هیات نظارت شهرستان مربوطه اعتراض کنند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.