معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد از ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی در فضا‌های بسته این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد اظهار داشت: هر گونه تجمع تبلیغاتی در فضای بسته شامل سالن‌های اجتماعات، مساجد، سالن‌های ورزشی و مکان‌هایی از این دست در مهاباد ممنوع است.

او افزود: طبق دستورالعمل‌های تعیین شده، در فضای باز نظیر استادیوم‌های ورزشی و حیاط مدارس با رعایت فاصله‌های اجتماعی مناسب و ظرفیت حداکثر ۳۰ درصدی آن مکان مشکلی برای برپایی تجمع انتخاباتی و تبلیغاتی وجود ندارد به شرطی که مدت زمان برگزاری این تجمع‌ها بیشتر از دو ساعت طول نکشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد تصریح کرد: برگزاری مراسم استقبال از نامزد‌ها و راه اندازی کاروان‌ها ممنوع بوده و نامزد‌ها باید این موارد را رعایت کنند.

پاکزاد گفت: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری، ۱۷۶ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش بینی شده که برای تامین پرسنل آن به بیش از ۳ هزار نفر نیرو نیاز است.

او در پایان اضافه کرد: در این شهرستان تمام تمهیدات لازم از جمله در راستای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اندیشیده شده و این انتخابات با رعایت کامل این دستورالعمل‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.